söndag 22 maj 2011

Breakfast with The One



Mm... helgfrukost. Idag med The One i dubbel bemärkelse, för dagens temuggar med hjärtan på kommer från The One. Har fått dem i inflyttningspresent från söta A för ett par år sedan, och nu kom de verkligen tillrätta när jag åt frukost med hjärtat. Kopparna kom i en fin plåtburk med likadant hjärtmönster. Notera att öronen sitter åt olika håll, och att det är lite olika färgsättning på mönstret.

Med på bilden finns fjärilsservetter från HM Home, underlägg från Stockhome (även de en present, från S, och jag använder dem massor!) och Per Bjelvings Jonas-äggkoppar, som jag köpt från Prylodesign och "urgamla" randiga glas från Mique/Milq.

The One:s butik låg på Hamngatan, precis vid Kungsträdgården, men jag tror att den gick i konkurs. Den ligger i alla fall inte där längre, för nu är det danska Ilums Boligshus som huserar i lokalerna.

2 kommentarer:

  1. Muggarna är underbara, ja vad tog butiken vägen.

    SvaraRadera
  2. Älskar fjärilsservetterna. TACK för finfina tipset. Dem ska jag skaffa mig.

    SvaraRadera