onsdag 6 juli 2011

Nostalgiläsning



Jag har ägnat mig åt att försöka lära mig min kamera, en Canon Powershot G11, lite bättre. Tappade tålamodet efter en stund, och därför är jag glad att auto-funktionen ändå är så pass bra som den är. Kanske ska se till och göra projektet mer seriöst, och gå en fotokurs i höst istället?

Passar på att tipsa om Nostalgiboken av Annica Triberg. Den har ju funnits ett tag på marknaden nu (sedan 2005), och hos mig åker den fram ur bokhyllan lite då och då. Intressant och rolig att både bläddra igenom och kolla in bilderna och att läsa texterna. Man får godbitar från 50-talet till 80-talet. Leksaker, prylar, kläder, recept och annat smått och gott. Jag, som är ett riktigt nostalgifreak, särskilt gällande mitt kära 70-tal, älskar att titta i den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar