torsdag 21 juni 2012

Arabia-vas till pionerna

Arabia vas, designad av Göran Bäck

Pion är en av mina absoluta favoritblommor! Just de här exemplaren kommer från den egna sommarstugetomten, och det gör ju inte saken sämre. Har både de här cerisa och en ljusrosa variant där, och de blommar (trevligt nog!) vid olika tidpunkter.

Arabia-vasen hittade jag på Tradera för inte så länge sedan, och den är nog den finaste jag hittat sedan jag fick för mig att  utöka min samling vaser.

Vill passa på att önska en rolig & skön midsommar, och hoppas att solen skiner på er där ni är!

4 kommentarer:

  1. Trevlig midsommar! Jättefin vas som passar med pioner!

    SvaraRadera
  2. Mmmm, ursnygg vas som blir, om möjligt, ännu snyggare med pioner i.

    SvaraRadera
  3. Trevlig midsommar. Pioner är också mina favoriter.

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg vas! Jag har samma men den lägre varianten :-)

    SvaraRadera