söndag 30 maj 2010

Sovrumsfynd


Ibland är Blocketköp riktigt, riktigt bra. Som när jag köpte min härliga byrå i sovrummet för två år sedan. Inte nog med att jag fick byrån till ett bra pris - det mycket trevliga paret i Hagsätra som jag köpte den av hjälpte dessutom till med frakten hem till mig! Och när det behövdes lite lyfthjälp knallade mannen i paret helt sonika ut på gatan utanför mig och raggade upp en kille som utan krusiduller också hjälpte till. Jag är fortfarande helnöjd med den vitmålade byrån och den sväljer det mesta av mina dukar, gardiner och även en massa viktiga papper och sånt.

Tavlan ovanför, som egentligen är ett elementskydd, kommer från Indiska. Ljushållarna är tre likadana vaser med blommönster, som jag hittat på Hemtex. Love-skylten har jag fått i julklapp. Mitt smyckeskrin är en brödburk som jag köpt på loppis och skrapat bort bröd-bokstäverna ifrån, och den får alla mina juveler plats i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar