lördag 13 mars 2010

Sitta fint


Jag passerar emellanåt Södersitsen på Erstagatan på söder i Stockholm, och just nu finns det en härligt färgglad cerise stol med rosor i skyltfönstret där.

Tror aldrig att den skulle hamna hemma hos mig dock, för jag tycker inte att den ser ut att vara ett dugg skön att sitta på. Men jag beskådar den gärna genom fönstret, för den är väldigt tjusig. Mm... färgerna! Färgerna! Man vill nästan äta upp stolen! (kan också bero på att jag är frukosthungrig)

Förresten har jag beställt lite fina grejer på H&M Home här på morgonkvisten. Ack, så lätt det är att shoppa online. Klicketiklick bara. Kattchiiing hos H&M. Vassego, säger jag. Återkommer med resultatet av shoppingen när jag får leveransen!

1 kommentar:

  1. Underbar stol! Jag har en snirklig rokokostol också, och de är skönare att sitta i än vad man kan tro. Fast kanske ingen stol att sitta i och se långfilm från..

    SvaraRadera