måndag 2 januari 2012

Välkommen in, 80-tal!


Sådär ja, då har 80-talet gjort comeback hemma hos oss, i form av IKEA KAVAT!

Den fina hyllan var en nyhet året 1989. J har haft den hemma hos sig (dock i förrådet på senare tid), och själv gillade jag den redan då när det begav sig, men tyvärr hade jag aldrig någon egen då. Vem hade kunnat gissa att jag 2012 skulle få lägga min samling IKEA-kataloger i den?

Tycker att det är en smula 50-talskänsla över den, fast modern... ja, men ändå inte modern, för den är ju från 80-talet, men ja... ni förstår vad jag menar (?). Gillar den i alla fall väldigt mycket!

6 kommentarer:

  1. Åh vad läcker den var. Den där skulle jag ge hur mycket som helst för! :)

    SvaraRadera
  2. Den är snygg och så enkel i formen + en bra förvaring. God fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg hylla!!!

    Hälsningar,
    Kristina

    SvaraRadera
  4. roligt att ni gillar den! :)

    SvaraRadera