lördag 14 april 2012

Washipimpning


Long time no see! Jag har hunnit med både en skidresa och en tripp till solen, sen sist. Och däremellan bara varit hemma och packat och stökat till, så idag är det nästan bara tacksamt att det är snöoväder, så "slapp" vi åka till stugan och kan vara hemma och städa istället.


Fixade en blomma till badrummet i veckan, och krukan jag hade hemma tyckte jag var snygg, men ändå lite kal. Så idag kom jag på att jag faktiskt kunde pimpa den snabbt och smidigt med min svartvitrandiga washitejp. Visst blev det bättre!

Jag har fortfarande kvar washitejprullar, som du kan köpa av mig om du vill! Här kan du se vilka färger och mönster jag har.


3 kommentarer:

  1. Vad finurligt och fint vart det :)

    SvaraRadera
  2. Du är så himla påhittig :) Jag ska träffa Tråden i veckan och ska då ta mig en titt på tejpen. Kanske kan vi ses när det är Megaloppis i slutet av månaden.

    SvaraRadera
  3. Snajsig piffning! Sånt där lättfixat är ju suveränt när man är busy busy. :)

    SvaraRadera