tisdag 14 augusti 2012

Ny butik för pysselglada


I helgen fick jag tips om att den danska kedjan TGR har öppnat en butik i Liljeholmens centrum (Liljeholmstorget, Stockholm). Eftersom det är nära där jag bor, så var jag ju bara tvungen att checka in den här affären pronto. 

Jag kan säga att den som gillar pyssel och små inredningsprylar garanterat hittar någonting därinne. Det finns pennor, papper, småleksaker, kryddor, ljus, servetter, spel, förvaring... you name it. Och då har jag inte nämnt det bästa: låga priser!




4 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Var i Köpenhamn i våras och besökte butiken där och blev väldigt förtjust i deras inslagspapper och anteckningsböcker som dessutom hade fantastiskt bra pris!

    SvaraRadera
  2. Underbart och tackar för tipset. Det blir nog något besök till den butiken när loppissäsongen är över :)

    SvaraRadera
  3. Visst va den fantastisk! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa! jag som redan är smågalen i såna där saker... hur ska det gå, hur ska det gå? :)

      Radera