söndag 9 september 2012

2 km loppis i Aspudden

Ett härligt höstväder som passade utmärkt för 2 km loppis i Aspudden idag! Mycket folk, både säljare och köpare. I sortimentet var det ganska mycket barnprylar (kläder, leksaker etc), men några godbitar fanns om man hade ögonen med sig. Jag hade kunnat köpa den oranga Royal Kronan ovan, om jag hade haft koll på vilken prisklass den så att säga befinner sig i.

Här var jag lite intresserad av den tyska, vita vasen. Men köpte den inte ändå. När jag tittar på den nu ångrar jag mig kanske en gnutta.

Mycket folk som sagt! 

4 kommentarer:

  1. Ha..ha..vi har samma bild...din första bild är nästan identiskt med den jag la upp nyss...Royal kronan var i mina ögon för dyr...230 kr...nej tack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad kul! klart vi har öga för fina saker! ;)

      Radera
  2. Vad lustigt att ni har samma bild :) Vad mycket folk det var och några fynd följde med hem men även trötta ben :)

    SvaraRadera
  3. vad lustigt att ni har så lika bilder. det fick mig att tro att jag redan läst inlägget. Väldigt fina vaser.

    SvaraRadera