torsdag 15 november 2012

Anledningen till min bloggpaus

Här kommer anledningen till varför jag helt plötsligt har haft en paus i bloggandet; vi fick en liten fin bebispojke den 28 oktober! Så de senaste veckorna är det han som fått all fokus här hemma.

Även om han än så länge är för liten för att förstå sig på design, så har jag fixat lite roliga saker för honom att titta på, när han börjar vidga sina vyer. Vid skötbordet har jag hängt upp två färgglada Littlephant-vykort, med hjälp av en vajer med klämmor från Granit.

Spjälskyddet i hans säng är gjort av textilen Busungar från Mairo, designad av Karin Mannerstål. Glada små figurer med färg!

Ovanför spjälsängen har jag gjort tre tavlor av ett ugglepresentpapper från norska Blafre.

Lillen i elefantfilt från ICA.

7 kommentarer:

  1. Stort grattis, vilken lycka. Kram Brittmari

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Även små killar ska ju få sin dagliga dos design :)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till lille Plutt, vilken liten goding!

    SvaraRadera
  4. Jättegrattis till den lille söta pojken! Så roligt!

    SvaraRadera
  5. Grattis till den lilla gossen! Söt!

    SvaraRadera