fredag 16 november 2012

Vaxduk från 10-gruppen

10-gruppen Sticks, designad av Ingela Håkansson 2007

Jag hade väntat på att 10-gruppen skulle ha rea på textilier och vaxduk, och i och med att jag är med i deras Facebook-grupp, så missade jag den inte. Så i slutet av oktober hastade vi till deras butik (Götgatan 25, Stockholm) och hittade den fina, svartvita vaxduken Sticks. Det fanns ett urval av rea-varorna i nätbutiken också, men utbudet i den fysiska butiken var större. 

Egentligen hade jag tänkt att vi skulle vara praktiska och använda vaxduken när bebis blev tillräckligt stor för att sitta och kladda vid bordet, men eftersom den är så snygg så fick den börja användas direkt. Och förresten så kladdar vi vuxna en del också.

2 kommentarer:

  1. Mycket snygg, den skulle jag kunnat ha på vårt bord med, vi har haft vaxduk i många år då barnen växt upp, och än dröjer det innan vi dumpar den :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag gillar den här duken skarpt, och hoppas att den håller sig fin länge!

      Radera