onsdag 17 april 2013

Tempo?

Idag kommer besöksräknaren på den här bloggen mycket troligt att ticka över 70 000. Fantastiskt, när man tänker efter!

Designkarameller har funnits i lite mer än 3 år och 8 månader. Det tickar på med ungefär 2 000 besök i månaden. Inget jättehögt tempo, men alldeles precis lagom. Man kan kanske tycka att bloggen är spretig; att den inte har något tydligt tema eller område inom design, men det är så jag vill ha den. Så jag kan skriva om det jag känner för. Jag har inte ansträngt mig för att få en massa besök, men det betyder inte att jag inte vill att någon ska läsa. Det vill jag absolut! Vore det ingen som läste skulle det nog inte bli några fler inlägg heller.

Så jag tackar ödmjukast för alla besök! Ett varmt och stort tack!

Den fina TEMPO-påsen á la 70-tal hittade jag förresten i mina gömmor häromdagen. Nostalgi som gör mig varm i kroppen!

1 kommentar:

  1. Jag PRYADE på Tempo Fridhemsplan i 9:an, härliga tider!

    SvaraRadera