torsdag 21 januari 2010

Lila!





Kände mig ivrig som ett barn på vårens premiärtur till tivolit när jag knallade runt på Formex idag. Hade bara ett par timmar på mig, så jag hastade runt och försökte se så mycket som möjligt. Ska dock tillbaka på lördag för att titta mer noggrant.

Var lite feg med fotograferingen, av två orsaker. Dels var jag så till mig över allt som jag ville hinna se och dels kan man (vad jag förstår) inte härja runt med kameran hur som helst, utan måste fråga om lov innan man fotar. Och jag är ju en rätt präktig figur, så jag gör inget som man inte får göra. Nästan inte i alla fall.

Några lila saker blev jag i alla fall väldigt förtjust i, och de fastnade även på bild. Ett överkast och ett par stearinljus. Vill ha! Och det värsta är väl att man inte vet var de här grejerna går att få tag i nu. Ska kanske försöka luska lite på lördag.

Känner starkt att det kommer att komma in något lila hem till mig mycket snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar