lördag 12 juni 2010

Badrumsprojekt

Mitt badrum, som det ser ut nu

Jag har ett neutralt badrum, och det är jag väldigt tacksam för. Det innebär att inget därinne är akut att ta itu med. Färgerna är, som synes, vita och ljusgrå toner. Det är liksom inget som stör. Jag kan ha vilka kulörer på handdukar och badrumsmatta som helst. Så långt allt ok.

Men efter att ha bott in mig i min lägenhet i två år, så skulle jag nu gärna vilja byta ut mitt supertråkiga handfat! Och även överskåpet. I min förra (nyproducerade) lägenhet hade jag badrumsinredning från Svedbergs, och jag gillade den! Så det här projektet behöver egentligen bara tas itu med. Ska börja med att reka Svedbergs sortiment imorgon, för att se om det finns något intressant. Skulle kunna tänka mig att ha likadant som jag hade förut, men vet inte som det finns i rätt size. Mitt badrum nu är ungefär 1/4 av det jag hade förut.

Mitt badrum i förra lägenheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar