torsdag 17 februari 2011

DYMO


Kommer du ihåg DYMO:n? Om du nu hade en när du var liten. Det hade i alla fall jag. Satt och klickade runt bland mina favoritdesignbloggar häromdagen och såg att Designtjejen Emmelie hade pysslat med DYMO-bokstäver, och blev lite inspirerad. Så idag hastade jag iväg till Clas Ohlson och skaffade mig min egen bokstavsmanick. More is yet to come - det vill säga: jag återkommer när jag knackat fram fler bokstäver till något roligt pyssel! Oanade möjligheter!


PS. även Doredoris har DYMO-tips, för dig som vill se mer.

2 kommentarer:

  1. Jätte fint inlägg! Vad kul att du skrev om mig med! Jag lovar dig.. du kommer inte bli besviken av din dymo... :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har sett flera bloggar som skriver om just DYMO och att Clas Ohlson har dem....måste nog också rusa dit...

    SvaraRadera