söndag 6 februari 2011

Godmorgon söndag!


Den här tekanneformen på vattenkokaren är ju bara helt oemotståndlig! Kommer från danska PLINT och finns i 11 olika färger. När min gamla vattenkokare lägger av... så är den här absolut en het kandidat hem till mitt kök!

Apropå det så är det väl dags att se ut genom fönstret, börja ladda med frukost och fundera över vad man ska göra av den här dagen. Egentligen skulle jag städa klädkammaren och/eller vindsförrådet (tråkigt!), köra gammalt skräp till sopstationen (tråkigt!), gå med en påse gamla kläder och väskor till Stadsmissionen (halvkul!)... och så hade jag en tanke på att gå till Hornsgatan och titta i en butik där de har Horredsmattan, som jag är sugen på till köket (kul!).

Om jag sätter fart nu så kanske jag hinner med lite klädkammarstädning och sen förbi Stadsmissionen och Hornsgatan!

Fotat på Formex

2 kommentarer:

  1. Hej! Ja men du jag letar för fullt men det är inte lätt kan jag säga :) Ja men du man tackar ja nu är det inte länge kvar innan lillbebisen kommer :) Och jag lägger till din blogg på min blogg för den är så snygg och du har alltis så fruktansvärt bra inredningstips och bilder :)

    SvaraRadera
  2. En sådan vattenkokare kan jag också tänka mig...:) Jag behöver en. Vart kan man köpa den?

    SvaraRadera