onsdag 18 juli 2012

Kvällsloppis i Botkyrka



Jag var på drive-in-loppisen på husmässan i Botkyrka idag. Perfekt med en kvällsloppis som man hinner till, trots att man fortfarande jobbar! Den är öppen varje onsdag kl 17-20, nu på sommaren.

På en kvart hade jag hastat igenom loppisen och dessutom hittat två saker. En prylhylla (som jag tror jag ska måla vit) och en emaljkanna från Kockums, som ska få åka med till sommarstugan. Den kommer att göra sig finfint vid tvättbaljan som vi redan har där, och som också är från Kockums. Har faktiskt letat efter en sådan här länge, så det var roligt att den poppade upp idag!

2 kommentarer:

  1. Vi stod där och sålde i förra veckan :)Trevligt att stå kvällstid även om jag inte hittade något själv så blev jag av med en massa div. små grejer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. aha, var ni där då?! jag såg er inte, men å andra sidan var jag där tidigt och gick väldigt snabbt igenom alltihop.

      Radera