lördag 15 augusti 2009

Ska välkomna hösten

Back in town, och jadå, vi hann med många loppisar under de tre dagar vi var ute och åkte! Ingen plåtburk för mina smycken, men däremot en annan som jag återkommer om inom kort.

Kommer att visa upp en del av det jag hittade, och börjar här med en duk (kan det vara 50- eller 60-tal kanske?) som jag ska välkomna hösten med, tänkte jag. Börjar jobba igen på måndag, så höstkänslan börjar så smått infinna sig. Det passar bra med det fina lövmönstret på bordet då. Jag har rött, svart och vitt i vardagsrummet, så dukens färger är perfekta för bordet som står där.


Rörstrand Katrin, formgiven av?

På duken ligger en assiett som heter Rörstrand Katrin, och den hittade och köpte jag 3 st av. Har inte lyckats få fram information om formgivaren, så om du vet vem det är får du gärna meddela mig! Tycker om de röda blommorna i kombination med silverranden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar