tisdag 6 december 2011

Gästsängen är bäddad!


Sådär ja - nu kan gäster komma på besök, och till och med sova över i ett eget rum i en säng som står bäddad och klar!

Den svartvita och svarta kudden kommer från IKEA, och den gula med vitt mönster kommer från japanska Francfranc. Hittade den i Tokyo, när jag var där för 1,5 år sedan. Sen glömde jag bort att jag hade den, och har inte använt den förrän nu!

Den svarta filten med fransar köpte jag i julklapp till J förra året, så den har så att säga hittat hem igen. Kommer från Åhléns och är väldigt mjuk och skön.

De beiga dynorna kommer från min gamla soffa, där resten av delarna har fått åka till soptippen. Jag tyckte att de passade rätt bra som ryggstöd. Blir lite soffkänsla över sängen så. Kanske är jag duktig och syr annat överdrag till dem någon gång; vi får se.

1 kommentar:

  1. Den gula kudden är jättesnygg. Härligt med ett gästrum.

    SvaraRadera