torsdag 29 december 2011

Piffat sovrummet


I vårt sovrum var det tidigare lite kalt på textilier; nästan så det ekade. Men nu har jag fluffat upp sängen med några kuddar. Två stora vita i sammet från IKEA, och så de svarta med turkosa blad från en inredningsaffär som heter Chilli, som jag tittade in på för första gången idag. Ganska mycket 'krafs' där får jag nog säga, men de här kuddarna var helt i min smak! Den turkosa sammetskudden längst fram har jag haft sedan tidigare, och den kommer från Lagerhaus. Fuskpälspläden hittade jag på norska Kid, när jag var i Oslo för ett par år sen.

1 kommentar:

  1. Sköna textilier! Och trevligt att bli av med ekot ;) Här hemma gäller det att lägga mattor på golven har jag insett annars blir det en himla konstig akustik. Det var bra att jag fick lite sängkammar-inspiration, behövde det för vårt är tråååkigt!

    SvaraRadera