söndag 18 mars 2012

Stugpremiär 2012!


Nu har vi premiäröppnat sommarstugan för i år! Det var lite kallt och fuktigt inne i stugan, men efter att vi brassat på elementen så fick vi en varm och skön natt. Jag sover alltid så gott därute, eftersom det är helt knäpptyst.

Vi förberedde inför våren genom att kratta lite på tomten och strö på mossbekämpningsmedel. På vägen upp dit hade jag köpt ett 10-pack med blomfrön som nu ligger och väntar på att sås. Men det var lite för tidigt ännu. Kanske nästa gång vi åker ut?

3 kommentarer:

  1. Vad härligt med en sommarstuga. En liten dröm jag också har att en dag ha ett litet torp någonstans :)

    SvaraRadera
  2. Härligt. Jag sover också som bäst i stugan...ingen trafik eller stad som stör.

    SvaraRadera
  3. mm, jag längtar dit igen! ska bli skönt sen när det är lite varmare!

    SvaraRadera