onsdag 14 mars 2012

Virrvarrigt


Idag bjuder jag på Virrvarr-lampan, med Sigvard Bernadottes välkända mönster.

Virrvarrig är nämligen lite så jag känner mig just nu... och det beror på att jag laseropererat ögonen för 2 veckor sedan och fortfarande ser suddigt. Särskilt på kvällen, när jag suttit vid datorn hela dagen. Men: jag behöver i alla fall inte ha några kontaktlinser längre, och det går åt rätt håll!

Jag skulle gärna vilja ha en köksbänk i just den här varianten av virrvarr-mönster; det vill säga vitt på grafitgrå/svart botten. Får dock nöja med mig lampan för tillfället!

4 kommentarer:

  1. Tack för tejp och disktrasor, ska packa upp dem nu, trevligt att träffas.

    SvaraRadera
  2. tala gärna om sedan hur det går med ögonen, jag är lite sugen på att laseroperera mina ögon,jag med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det går bra, men jag ser fortfarande ganska suddigt, efter 2,5 v!

      det gör egentligen inte så mycket (för jag slipper ju redan linser/glasögon).. men jag blir lite trött av att sitta vid datorn hela dagen och se blurrigt. det är i vilket fall som helst helt klart värt det! :)

      Radera
  3. Att laseroperera ögonen är bland det bästa jag gjort, så skönt att slippa glasögon/linser som jag aldrig riktigt vande mig vid.

    //Therese

    SvaraRadera