måndag 25 februari 2013

Paradpresent

Vissa har en paradrätt när det gäller matlagning; jag har en paradpresent: bubbelbadsbitar från Lush. Jag älskar dem verkligen själv, och tänker jämt när jag ska iväg till nån tjejkompis "Hmm, har hon badkar hemma?", och har tjejen det så ger jag gärna bort lite njutning på burk. I helgen var det min äldsta vän som fick den här burken, när jag var hos henne på en kul och snackig tjejmiddag.

Man ska väl egentligen inte ge bort sånt som man vill ha själv, men jag tänker att "vem gillar inte ett bra bubbelbadsskum?" Kan vi inte göra ett test? Svara i kommentarsfältet (anonymt funkar ju) om du skulle gilla presenten eller hellre få blommor eller nåt annat. Skulle vara väldigt intressant att veta!

2 kommentarer:

  1. Tycker det var en väldigt bra present!

    SvaraRadera
  2. Jodå, jag skulle gärna få en sådan present!Och visst skall man ge bort sådant man vill ha själv, man tänker ju ändå också på vad den andra gillar/ kan behöva/ blir glad av.

    SvaraRadera