torsdag 10 september 2009

På hallbordet

Jag gillar färgen på de här no name-ljusstakarna. Hittade dem på fyndiga In och Finn. Gillar formen på dem också, förresten. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: snygg design behöver nödvändigtvis inte vara så dyr.

Blir troligtvis en sväng till stugan i helgen och jag hoppas att loppisarna där i krokarna fortfarande har öppet. Har ju fortfarande inte hittat Plåtburken för mina smycken (läs: mitt krimskrams)!

Är förresten lite besviken på mina senaste Traderaköp. Porslin med urblekt dekor och nagg i kanten. Och hoppsan, säljarna glömde visst att meddela detta. Trist. Och jag orkar inte skicka tillbaka grejerna heller. Note to self: fråga noga före köp nästa gång. Ibland får man lära sig den hårda vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar