onsdag 16 januari 2013

Ingen återvändo

När man väl gått över från "vanlig" handtvål till lite mer lyxiga varianter, så går det liksom inte längre att vända tillbaka...

Den senaste upptäckten inom detta område är för min del L:a Brukets tvål. Först fastnade jag för den snygga flaskan och etiketten. Och sen provluktade jag på doften Vildros, och jag lovar: godare doft finns inte! Jag kan göra sådär som barn gör; att jag går och okynnestvättar händerna bara för att den luktar så gott. (Om man nu kan okynnestvätta händer i dessa influensatider?)

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag såg i ett gammalt inlägg att du har de fina glasen, Boda Nova Select, som jag har börjat samla till min son. Tyvärr har de slutat att sälja dem. Skulle behöva 2 ölglas. Har du något tips om var jag kan köpa glasen?

    SvaraRadera
  2. oj, jag visste inte att de utgått! kollade på Blocket, och där finns det just nu en annons ute. kika här: http://www.blocket.se/kronoberg/Boda_Nova_Select_glas_44872311.htm?ca=11&w=3

    ... annars är det väl loppisar eller Tradera som gäller, antar jag. lycka till!

    SvaraRadera
  3. det finns på Tradera just nu också, såg jag!

    SvaraRadera