måndag 28 januari 2013

Pysselsugen

Jag är lite sugen på att pyssla... vet inte exakt med vad, men det brukar ordna sig om man tar sig tid och sätter sig ner med allt fint material. Har samlat på mig lite allt möjligt smått och gott när det gäller fina papper, snören, washitejp, klistermärken och annat.

Det kanske är dags att dra igång de där pysseldagarna med kompisar som kan tänkas vara intresserade? Att ses en gång i månaden eller så, och sitta hemma hos varandra och pyssla, snacka och kanske äta/dricka nåt gott också. Det skulle jag verkligen tycka var kul!

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag känner likadant och vi kommer köra igång pysselträffar igen nu. Vi skulle ha första träffen på Söndag men det blir mest troligt ändrat eftersom det var flera som inte kunde. Maila mig så är du hjärtligt välkommen att haka på om du vill! :)

    SvaraRadera
  2. Låter härligt att pyssla, tror att jag ska dra igång lite jag också;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det är ju både roligt, kreativt och nästan lite terapi att hålla på och pyssla! :)

      Radera