torsdag 18 februari 2010

Gjort en tavla... eller två



Känner mig på väldigt pyssligt humör just nu. Inga avancerade grejer, men lite småfix bara.

Som de här tvillingramarna, som jag hittade i Buenos Aires i höstas. Visst älskar man när folk shoppar saker som finns inom räckhåll! Men räddningen är nära; med två ramar, en bit snöre och en häftpistol får man nog till en sådan här taveluppsättning lätt som en plätt. Jag har gjort en liknande variant i sommarstugan, som man kan se om man klickar upp den här bilden och tittar noga till höger.
Hade nästan glömt bort att jag hade köpt de svarta ramarna, men nu är de uppe på hallväggen med varsitt rutigt respektive prickigt mönsterark i.

Så superenkelt pyssel, men det blev precis som jag ville ha det så jag känner mig väldigt nöjd!


1 kommentar:

  1. Vilket gulligt pyssel! Oftast är det enklaste det finaste... Apropå ditt förra inlägg så har indiska såååå fina saker! Kan lätt handla ihjäl mig där.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera