måndag 15 februari 2010

Städmåndag



Puh... äntligen städat klart! Känner mig helt slut efter att ha varit igång med både städning och tvättstuga ända sedan jag kom hem från jobbet idag. Fattar inte hur man lyckas sprida runt sina pinaler överallt. Jag och mina 45 kvm är inte alltid helt överens, tror jag.


Roligt var det i alla fall att få hänga mina nya handdukar på plats i badrummet. Bytte även värmeljusen. Fräscht med cerise! Ljusen står på Moppe från IKEA (finns nog inte kvar i sortimentet), som jag målat vit.


Den silverfärgade burken med lock är av äldre årgång och kommer ursprungligen från Örebrokex. Ett loppisfynd från i somras. I den förvarar jag mina bubbelbadsbitar från Lush. Lush-bubbelbadet kan jag för övrigt mycket varmt rekommendera! Skummar ordentligt, och framför allt länge! Doftar dessutom mums.

1 kommentar: