lördag 13 februari 2010

Skickar lite kärlek


Såhär inför Alla Hjärtans Dag passar jag på att skicka lite kärlek genom att visa Love-skylten som jag fick i julklapp. Jag är nästan säker på att den kommer från Inredningscompaniet.

Kan inte låta bli att tänka på en rolig favoritsekvens från Vänner; där Joey säger några fina ord på Monicas och Chandlers bröllop:

"It is a love based of giving and receiving as well as having and sharing. And the love that they give and have is shared and received. And through this having and giving and sharing and receiving, we too can share and love and have... and receive."

Hjärtehumor!

PS. Gästfotograf: min brorsdotter O! Hon kan hon!

2 kommentarer:

  1. Du fuskar ju, hade ju sparat den bilden till imorrn å nu hann du föra, får komma på något nytt nu jue :(

    Kramis

    SvaraRadera
  2. åh, samma tanke alltså! men det finns ju hjärtan som du fotat och inte använt än... tror jag! ;-) kram!

    SvaraRadera