tisdag 11 oktober 2011

Utanför tullarna

Stockholmskudden med alla stadsdelar kommer från Desenio. Kanske borde skaffa en bara för att. För att vi ramlar strax utanför tullarna när vi flyttar. Från Södermalm och ner någonstans där till det svarta utan text längst ner till vänster. Låter ledsamt, men det är det ju inte alls! Vi längtar jättemycket efter att få flytta till vårt nya hem. Genom min tunnelbaneväg till och från jobbet i Vasastan kommer jag att passera Södermalm varje dag, så jag kan ju stanna till där och ta en promenad i mina gamla kvarter när jag vill ändå.


Fotat på Formex

5 kommentarer:

  1. Jättesnygg kudde. Ni kommer säkert att trivas i både den nya lägenheten och området. Söder står ju kvar och lite längtan då och då är nyttigt :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till med flytten, låter underbart.

    SvaraRadera
  3. Maja på 64 kvadrat12 oktober 2011 kl. 17:59

    Snygg kudde. Förort är inte fel det heller.

    SvaraRadera
  4. tack för alla fina tankar om flytten! :)

    SvaraRadera