torsdag 17 november 2011

Pappas katt-necessär


När jag var på Frösö handtryck, så var jag egentligen ute efter ett kuddfodral i Pappas katt-tyget. Det beiga. Nu när det inte fanns, så fick jag "nöja mig" med den här ljusblå mini-necessären. Eller portmonnän. Eller vad man nu vill ha den till. En liten väskförvaring för små grejer helt enkelt.

Visst är den söt? Har ännu ingen aning om vad jag ska ha däri, men det är liksom inte någon big deal. Jag bara ville/måste ha någonting i detta fina tyg!

2 kommentarer:

  1. Den är supersöt. Jag har små marimekkobörser och en från 10 gruppen och jag har alltid små saker jag lägger i dom tex mynt, extranycklar, läppstift eller små komihåglappar. Dom är super för då har man kolla på alla små saker som annars kanske ligger huller om buller :)

    SvaraRadera
  2. där sa du nåt, Maria! läppstift... eller snarare läppglans; eftersom jag är starkt beroende av Juicy Tubes! blir perfekt att stoppa ner dem häri. :)

    SvaraRadera