onsdag 9 november 2011

Pysselpapper


Någon riktig scrapbookingfantast är jag inte, men jag gillar att småpyssla med papper. Ibland gör jag tavlor av dem, och ibland små kort till gå-bort-presenter eller födelsedagar eller liknande. Har alltid ett lager fina papper hemma. Så när jag ramlade förbi en Matton-butik och hittade pappersark för halva priset så fick en bunt följa med hem. Här är några av dem. Det blev visst en hel del rosa! Hundtandsmönstrat, guldigt, prickigt och spetsblommigt.

Alla ni som sparar på tyger vet vilken känsla man kan få av ett vackert mönster! Jag blir liksom bara... glad!

2 kommentarer:

  1. Förstår lyckan mycket väl eftersom jag själv gillar snygga mönster, vare sig det sitter på papper, tyg eller nåt annat. Men det är klart att som scrappare är det något extra med snygga papper;)

    SvaraRadera
  2. Jag har alltid gillat snygga papper för det går att göra så mycket fint av det och du har hittat några godbitar.

    SvaraRadera