lördag 25 februari 2012

Svart Vitriini


Tydligen ska den svarta Iittala Vitriini med aluminiumbotten utgå ur sortimentet, och när jag såg det på Iittala Outlet, så bestämde jag mig snabbt för att den fina burken fick komplettera de vi har i klarglas.

Den nya svarta ska J få ha sina smågrejer i; och han förstod direkt var den skulle stå i arbetsrummet. Däremot har han som synes ännu inte lagt något i den. Bankdosan han tänkte ha däri var för stor. Byt bank till den som har mindre dosa, säger jag såklart - lätt som en plätt!

Den svarta är coolare än de i klarglas, tycker jag! Riktigt snygg faktiskt.

1 kommentar:

  1. Jättesnygg! Den har jag faktiskt inte sett. Kommer definitivt hålla span på den.
    Mina jag bloggat om är klarglas och en liten blå som jag fick på köpet i en blocketaffär.
    Men jag har ingen stor än. Så läckra!

    SvaraRadera